Formuláře jsou docela populárním marketingovým nástrojem pro získávání potencionálních zákazníků na Facebooku a Instagramu. Tyto reklamy lidem umožní vyjádřit zájem o produkt nebo službu firmy. Do formuláře v reklamě vyplní své údaje a daná firma je pak může kontaktovat.
Ale při větším množství takových formulářů nebo širokém publiku potencionálních zákazníků nemusí být správa tohoto marketingového kanálu jednoduchá. I když je Creatio (dříve bpm’online) propojen s více než 19 servisy (včetně MS Excel, Google Sheets apod.), bylo jejich využití pro zákazníky dodatečnou zátěží a snižovalo efektivitu a rychlost zpracování leadů.
Na rozdíl od většiny systémů integrovaných s reklamami Facebook “Facebook leads connector” neukládá údaje potencionálních zákazníků do žádné společné databáze, data jsou nahrávána hned do systému zákazníka. To dělá složitějším samotný proces nastavení konektoru, ale zajišťuje kompletní přehled o procesu zpracování dat a soulad s GDPR. Navíc detailní návody a podpora odborníků Aurik systems umožňují celý proces zjednodušit.
Konektor byl vyvinut tak, že umožňuje zpracovávat leady nahrané z Facebooku a Instagramu dle procesů již nastavených zákazníkem v systému, včetně kontroly duplicit podle uživatelských parametrů a vytvoření úkolů pro zaměstnance v souladu s typem poptávaného produktu či služby. Pro vyzkoušení “Facebook leads connector” je k dispozici 14denní trial. Objednávejte zde.